www.flickr.com

dimarts, de setembre 19, 2006

homes i neteja... una relació difícil?




La meva parella, un membre del gènere masculí, encara no s'ha adonat que a mi, personalment, com a moltes dones d'avui en dia, em "posa" que netegi la casa...! i em treu la líbido, però molt, trobar-me la cuina amb mosques i el lavabo... ejem, "ni te cuén"... Res a veure amb la imatge, anticuada, de l'home "cavernícola" guarro, demanegat i al qui la seva doneta "li" ha de fer tot. Paritat en les responsabilitats i les feines de la casa, ja!! I el més gros és que vaig veure en un reportatge de ciència del 33 que això té a veure amb una reacció instintiva d'algunes "femelles" de pensar que un "mascle" que sigui curós en la neteja, serà també atent i cuidadós amb la seva parella i la seva prole...!!! jajaja Però a mi em passa, en sèrio, que a banda que es pot viure amb un cert desordre i falta d'higiene, ...massa em ... destrempa!!!

Us passa a algú, femelles com jo...?

4 Comments:

Blogger Xarlís said...

:-DDDDD

Nena, que bo! M'he tronxat amb l'article, jeje. I t'entenc, t'entenc, tot i que jo no tinc aquest problema, perquè el meu xicot és mooooooolt net. D'això... quasi més que jo. ;-P

Però jo viure entre el desordre i la brutícia, no podria, segur que em destremparia també.

12:44 p. m.  
Blogger llunaimarionesipluja said...

jeje.
me n'alegro que se m'entengui!

no és que sigui una brutícia exagerada, ja saps, però hi ha dies que estàs més sensible, o que no tens tanta "tolerància"... Aix... la convivència...!!!

8:28 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Per a mi no hi ha cosa més sensual al món que veure un home planxar... Em posa a cent! :)

3:58 p. m.  
Blogger llunaimarionesipluja said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

6:31 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home