www.flickr.com

divendres, de setembre 29, 2006

Desvetllada 3


Avui em torno a desvetllar a les sis de la matinada. no tinc cap obligació que m’obligui a llevar-me d’hora… podria dormir fins les dotze del migdia si volgués… Però una vegada més em desperta la necessitat imperiosa d’anar a fer un riuet… i una vegada més ja m’és moooolt difícil tornar a agafar el son. Avui ho he intentat durant tres quarts d’hora. Tres quarts d’hora intentant tornar a trobar la postura, intentant no pensar en res, sentint els sons del dormir del meu company…, fins que les passes de la veïna al pis de dalt, sentir com encén el llum, obre els calaixos de l’armari (van per terra, tenen rodes, per això els sento…), com puja la persiana de l’habitació… això m’ha forçat a aixecar-me. Intentaré fer com la meva amiga: escriure que el em neguiteja i intentar tornar-me a dormir… Ara que ho veig difícil… coneixent-me… Mira, la bateria del portàtil marcarà el temps que dediqui a escriure, ni més ni menys. Tinc un 41% (fa res era un 49%, això baixa de pressa! Segons diu la barra d’informació això equival a 1h 43 minuts. Segur que és menys, perquè ara ja està al 40% i diu que equival a 1:34… Sis menys deu del matí… podré comprovar les equivalències reals… Ara són les sis trenta… diu un 22% i ja surt la bateria en vermel… Ja he escrit el que volia escriure, ja m’he tret part del neguit… provaré de tornar-me a ficar el llit, ja que encara no clareja, encara és negra nit… Bona nit… ;-)

4 Comments:

Blogger Xarlís said...

Bona niiiiiiiiiiit! Aix, aquest son matiner.

7:55 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Sol anar bé això d'escriure... :-)

10:47 p. m.  
Blogger Babèlia said...

nit.... negra nit.... tot i que a mi també em passa... no deu ser massa bo això de no dormir massa...

7:58 p. m.  
Blogger llunaimarionesipluja said...

si que va bé això d'escriure, chat...
i no és massa bo no, això de no dormir, babèlia...

per sort ara fa temps que no em passa...!

10:47 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home