www.flickr.com

dissabte, de maig 05, 2007

Oci – negoci…

Perquè em passa això…? Em passo tota la setmana pensant en coses que tinc ganes de fer (sobretot escriure, llegir, endreçar papers…) i quan arriba el cap de setmana
m’agafa una fluixera…, una “madritis”…, només tinc ganes de jeure al sofà, dormir, mandrejar…, ni de cuinar tinc ganes…, menjaria qualsevol cosa… I després torna a venir el dilluns i tot és omplir llistes de coses per fer, fer plans sobre això i allò, pensar com m’organitzaré el temps, esgarrapar el poc temps que em queda a la tarda després de treballar… i em tooorna a passar indefectiblement (crec que és el quart cap de setmana que em passa): arriba el temps de l’oci i no m’hi poso… només tinc ganes… de no fer res… aix… què contradictòria que soc…
I quan finalment decideixo posar-m’hi, amb ganes, apareixen coses a fer, responsabilitats… joooo…

2 Comments:

Blogger Xarlís said...

Ui, a mi això també em passa: no fer quan puc el que vull fer quan no tinc temps de fer-ho. Jo crec que una: són coses que realment no volem fer i per això quan realment en tenim l'oportunitat, no les fem; només en tenim ganes com a substituts d'altres coses que ens vénen menys de gust; o dues: treballes tant i vas tan estressada durant la setmana, que quan arriba el cap de setmana el teu cos i la teva ment el que et demanen és descansar, i prou, no continuar fent activitats, encara que siguin d'oci. ;-)

8:14 a. m.  
Anonymous Anònim said...

guapa...
m'estic pensant si pot ser això que dius q només ens agraden com a substituts de coses que ens agraden menys, però crec q no, pq si entre setmana em paguessin per fer-les, m'encantaria! jeje; em penso q deu ser més aviat la segona cosa q dius: q el cap de setmana el q ve de gust és descansar, i ja està, tu.. potser l'interessant seria entre setmana, poder combinar el ritme del treball amb estones d'oci , per la tarda... ja t'explicaré si ho aconesegueixo...! :)

12:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home