www.flickr.com

divendres, de novembre 03, 2006

Estil fosc-horrendo-hortera



Avui m'he adonat que he tingut la gran sort que els meus pares no han decorat casa seva en un estil que trobo per les cases d'amics i amigues meus: l'estil que jo li dic "estil fosc-horrendo-hortera". Mobles foscos, antiquadíssims ja, enoooormes, de formes recarregades i ampuloses... i "per més inri" rematats amb figuretes rollo lladró, tigres, ocells, alegories a ves a saber què..., marcs i més marcs de fotos platejats, un estil des del meu punt de vista súper hortera i carrincló! Per mostra un parell de fotos que s'apropen al que em refereixo. No podria viure envoltada d'aquests mobles. M'agraden molt més les línies clares (no tenen perquè ser rectes, però "clares", no sé si m'explico), els espais diàfans, els mobles clarets, o si són foscos, que contrastin amb el fons, i que no es mengin l'espai. Una mica un rollo ikea, per entendre'ns: funcional i decoratiu, però sense passar-se en cap dels dos aspectes. Mira, tonteries meves. :-)

2 Comments:

Blogger Xarlís said...

100% d'acord, hehe.

Ja saps que jo, no gaire lluny, tinc mobles així. ;-)

9:32 p. m.  
Blogger llunaimarionesipluja said...

és veritat... i aquell "museu" s'endú la palma...! ;)

10:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home