www.flickr.com

dilluns, de gener 01, 2007

Propòsit d'any nou

Em sembla que ho intentaré. Malgrat que sembla que una de les característiques del meu signe (en l’horòscop xinés) el mico, és el fet de ser “fácil de desalentar” (segons el que diu* el calendari del 2007 que ens van regalar en el nostre restaurant xinés d’emergència pels dies en què no tenim ganes de cuinar) intentaré aquest any que comença escriure cada dia. En algun dels meus múltiples blogs. Crec que ho puc aconseguir, i que pot ser un bon exercici, no només intel·lectual, sinó de constància, per demostrar-me a mi mateixa que soc capaç de manterir alguna de les activitats que començo, jo, que soc tant tastaolletes…! Serà un d’aquells propòsits que ens fem quan comença l’any…?

Feliç any nou 2007!

* MONO: Inteligente, buen político, sediento de conocimientos e inventivo per fácil de desalentar. Compatible con dragón y rata, pero no con tigre.

2 Comments:

Blogger Xarlís said...

Ostres, sempre m'ha fet gràcia això de l'horòscop xinès, i veig que molta gent el sap. I la meva pregunta és: on es troba això?

8:51 p. m.  
Blogger llunaimarionesipluja said...

doncs jo he trobat per internet (a banda que està en el calendari que acostument a regalar als restaurants xinos pels volts de cap d'any...!) ;)

3:45 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home